wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 12V 12,6Ah Akumulator YTX14L-BS (CBTX14L-BS)3
12V 12,6Ah Akumulator YTX14L-BS (CBTX14L-BS)
Polecamy

12V 12,6Ah Akumulator YTX14L-BS (CBTX14L-BS)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 50,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Szczecin Dostawa z Montażem (dni robocze) - 50,00 zł
Szczecin Dostawa z Montażem (sobota i niedziela) - 100,00 zł

Kod producenta: YTX14L-BS

Stan produktu: Nowy

Rodzaj: AGM + VRLA

Napięcie: 12V

Pojemność Ah: 12,6Ah

Prąd Rozruchu: 200A

Długość: 150 mm

Szerokość: 87 mm

Wysokość: 145 mm

Biegunowość: ETN 0 (prawy +)

Hermetyczny: TAK

Bezobsługowy: Tak (zgodnie z normą EN)

Gwarancja: 1 rok

Cena: 180,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Linki (1)
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)

Akumulatory motocyklowe marki BPower produkowane są przez największe światowe fabryki specjalizujące się w produkcji akumulatorów rozruchowych. Fabryki te produkują dla największych europejskich i światowych dystrybutorów akumulatorów motocyklowych.

Akumulatory BPOWER serii PLATINUM to szczelne i bezobsługowe akumulatory wykonane w technologii AGM. Mają zastosowanie w motocyklach nowszej generacji oraz we wszystkich quadach, skuterach wodnych i śnieżnych. W celu utrzymania fabrycznej świeżości akumulatory serii PLATINUM występują w wersji suchej z dołączonym elektrolitem. Uruchomienie następuje na, krótko przed zainstalowaniem akumulatora. Szczelnie zamknięta, raz napełniona elektrolitem bateria staje się całkowicie bezobsługowa.


BPower Platinum to akumulatory rozruchowe - motocyklowe z zaworami VRLA do samodzielnego zalania elektrolitem.

Absorbed Glass Mat (AGM) Zaawansowana technologia produkcji baterii bezobsługowych Yuasa, eliminuje zjawisko ubywania elektrolitu. Bateria napełniona elektrolitem jest szczelnie zamknięta - nie trzeba uzupełniać jej wodą ani mierzyć poziomu elektrolitu.
Dłuższe życie. Dodatek wapnia, w bateriach AGM pozwala osiągać im trzykrotnie lepsze charakterystyki niż bateriom konwencjonalnym na bazie antymonu. Zapewnienie wolniejszej utraty pojemności przez baterie w stanie spoczynku, wymaga zimowego podtrzymania. Aby utrzymać fabryczną świeżość bateria AGM jest transportowana na sucho z dołączonym pojemnikiem elektrolitu. Uruchomienie następuje na krótko przed instalacją akumulatora. Szczelnie zamknięta, raz napełniona elektrolitem bateria AGM, staje się całkowicie bezobsługowa. Jest szczelnie zamknięta, kwas zostaje zaabsorbowany przez specjalny separator płyt, nie musimy się martwić o żadne wycieki kwasu, który może uszkodzić części pojazdu i akcesoria.

 


Zastosowanie:
 
Motorcycle
Make    CC    Model    Year     
Harley-Davidson    500    XG500 Street 500    2015    
Harley-Davidson    750    XG750 Street 750    2015    
Harley-Davidson    883    XL, XLH (Sportster)    2004 - 2012    
Harley-Davidson    1200    XL, XLH (Sportster)    2004 - 2012    
   

Uwaga - dotyczy zużytego akumulatora!!

Stosownie do zapisów ustawy o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z dnia 28 maja 2009 r.) oraz ustawy o ochronie środowiska (Dziennik Ustaw z 2001 r. Nr 62 poz. 627) , w przypadku nie zdania starego akumulatora przy zakupie nowego, do końcowej ceny zamówionego akumulatora objętego ww ustawą doliczona zostanie kaucja zwrotna w wysokości 30zł.

Test akumulatorów motocyklowych

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl