wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 12V 3,15Ah Akumulator YTX4L-BS (CBTX4L-BS)3
12V  3,15Ah Akumulator YTX4L-BS (CBTX4L-BS)
Polecamy

12V 3,15Ah Akumulator YTX4L-BS (CBTX4L-BS)

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 3 dni

Koszt wysyłki: od 50,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Szczecin Dostawa z Montażem (dni robocze) - 50,00 zł
Szczecin Dostawa z Montażem (sobota i niedziela) - 100,00 zł

Kod producenta: YTX4L-BS

Stan produktu: Nowy

Rodzaj: AGM + VRLA

Napięcie: 12V

Pojemność Ah: 3,15Ah

Prąd Rozruchu: 60A

Długość: 113 mm

Szerokość: 70 mm

Wysokość: 85 mm

Biegunowość: ETN 0 (prawy +)

Hermetyczny: TAK

Bezobsługowy: Tak (zgodnie z normą EN)

Gwarancja: 1 rok

Cena: 60,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Linki (1)
  • Klipy filmowe (1)
  • Recenzje produktu (0)

Akumulatory motocyklowe marki BPower produkowane są przez największe światowe fabryki specjalizujące się w produkcji akumulatorów rozruchowych. Fabryki te produkują dla największych europejskich i światowych dystrybutorów akumulatorów motocyklowych.

Akumulatory BPOWER serii PLATINUM to szczelne i bezobsługowe akumulatory wykonane w technologii AGM. Mają zastosowanie w motocyklach nowszej generacji oraz we wszystkich quadach, skuterach wodnych i śnieżnych. W celu utrzymania fabrycznej świeżości akumulatory serii PLATINUM występują w wersji suchej z dołączonym elektrolitem. Uruchomienie następuje na, krótko przed zainstalowaniem akumulatora. Szczelnie zamknięta, raz napełniona elektrolitem bateria staje się całkowicie bezobsługowa.


BPower Platinum to akumulatory rozruchowe - motocyklowe z zaworami VRLA do samodzielnego zalania elektrolitem.

Absorbed Glass Mat (AGM) Zaawansowana technologia produkcji baterii bezobsługowych Yuasa, eliminuje zjawisko ubywania elektrolitu. Bateria napełniona elektrolitem jest szczelnie zamknięta - nie trzeba uzupełniać jej wodą ani mierzyć poziomu elektrolitu.
Dłuższe życie. Dodatek wapnia, w bateriach AGM pozwala osiągać im trzykrotnie lepsze charakterystyki niż bateriom konwencjonalnym na bazie antymonu. Zapewnienie wolniejszej utraty pojemności przez baterie w stanie spoczynku, wymaga zimowego podtrzymania. Aby utrzymać fabryczną świeżość bateria AGM jest transportowana na sucho z dołączonym pojemnikiem elektrolitu. Uruchomienie następuje na krótko przed instalacją akumulatora. Szczelnie zamknięta, raz napełniona elektrolitem bateria AGM, staje się całkowicie bezobsługowa. Jest szczelnie zamknięta, kwas zostaje zaabsorbowany przez specjalny separator płyt, nie musimy się martwić o żadne wycieki kwasu, który może uszkodzić części pojazdu i akcesoria.

 


Zastosowanie:
 
ATV (All Terrain Vehicle)
Make    CC    Model    Year     
Aeon (Benzai)    50    Cobra/CX-Sport 50    0 - 2011    
Aeon (Benzai)    90    Cobra/CX-Sport 90    0 - 2011    
Aeon (Benzai)    100    Cobra/CX-Sport 100    0 - 2011    
Arctic Cat    90    All Models    2006    
Bombardier (Can-Am)    50    DS50, Quest    2002 - 2006    
Bombardier (Can-Am)    70    DS70    2010 - 2012    
Bombardier (Can-Am)    90    DS90, DS90F, Quest    2002 - 2012    
E-Ton    50    AXL, TXL, NXL, RXL    1999 - 2003    
E-Ton    90    AXL, TXL, NXL, RXL    1999 - 2003    
E-Ton    90    DXL90 Sierra    1999 - 2003    
Kasea    50    Mini Skyhawk    0 - 2011    
Polaris    50    Scrambler     2001 - 2002    
Polaris    90    Scrambler, Sportsman    2001 - 2002    
Qianjiang    50    ATV50    0 - 2011    
Qianjiang    100    ATV100    0 - 2011    

Japanese Tractor / Generator
Make    CC    Model    Year     
Kawasaki         GD700-A52-700C    0 - 2011    

Motorcycle
Make    CC    Model    Year     
Cagiva    50    City, Lucky, Explorer    1994 - 1997    
Gas Gas    250    Pampera    1996 - 2001    
Gas Gas    320    Pampera    1998 - 2001    
Gas Gas    370    Pampera    1997    
Honda    50    ZB50    1988    
Honda    70    CT70    1991 - 1994    
Honda    110    CRF110F    2013 - 2015    
Honda    125    CRF125F    2014    
Honda    200    TLR200 Reflex    1986 - 1987    
Honda    250    XR250L    1991 - 1996    
KTM    250    XC, EXC, XC-W    2011 - 2012    
KTM    300    XC XC-W    2011 - 2012    
KTM    350    SX-F    2011 - 2012    
KTM    400    E/XC Racing 4-Stroke    2000 - 2002    
KTM    450    SX-F    2011 - 2012    
KTM    520    E/XC, M/XC Racing 4-Stroke    2000 - 2002    
Suzuki    250    DR250S    1990 - 1992    
Suzuki    350    DR350S    1990 - 1996    
Suzuki    650    DR650S N, P    1992 - 1993    
Yamaha    125    TTR125E/LE Electric Start    2003 - 2007    

Riding Mower
Make    CC    Model    Year     
Snapper         All Walk Behind Mowers (Electric Start)    0 - 2011    

Scooter
Make    CC    Model    Year     
Honda    50    NB50 Aero    1985 - 1987    
Honda    50    NQ50 Spree, 50D SS    1986 - 1987    
Honda    50    SA50 Elite LX, S, SR    1988 - 2001    
Honda    50    SB50 (All)    1988 - 1990    
Honda    50    SE50 Elite (All)    1987    
Honda    50    TG50 Gyro S (All)    1985 - 1986    
Hyosung    50    SF50 Prima , Rally, Sense    0 - 2011    
SYM    50    RS50    0 - 2010    
Yamaha    50    CY50 Riva Jog    1992 - 2001    

    

Uwaga - dotyczy zużytego akumulatora!!

Stosownie do zapisów ustawy o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z dnia 28 maja 2009 r.) oraz ustawy o ochronie środowiska (Dziennik Ustaw z 2001 r. Nr 62 poz. 627) , w przypadku nie zdania starego akumulatora przy zakupie nowego, do końcowej ceny zamówionego akumulatora objętego ww ustawą doliczona zostanie kaucja zwrotna w wysokości 30zł.

Test akumulatorów motocyklowych

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl